Professionele Ambulante kappers/kapsters:
Op ThuiskappersNederland.nl staan alleen professionele kappers en kapsters die bij de klanten aan huis komen voor de kappersbehandelingen. Jij bent een professionele kapper of kapster als jij:
- in het bezit bent van een erkend kappersdiploma (géén thuisstudie zoals LOI etc.)
- ingeschreven staat bij de KvK
- met professionele kappersproducten werkt
Voldoe je niet aan deze voorwaarden, dan krijg jij geen profiel op ThuiskappersNederland.nl.
Betaling:
- Je dient de eenmalige plaatsings- en administratiekosten betaald te hebben voor je profiel live op de website komt te staan.
- Bij een abonnement dien je de eenmalige plaatsings- en administratiekosten en de jaarlijkse abonnementskosten te betalen voor je profiel live komt te staan.
Doorverwijzing:
- Van elke klant die op de website aangeeft dat deze door jou geholpen wilt worden en zijn/haar gegevens heeft ingevuld, krijg jij via de mail bericht met de gegevens van deze klant. Je dient binnen twee dagen (zondag uitgesloten) contact op te nemen met deze klant.
- Als je de doorgestuurde klant, die voor jouw diensten/prijzen heeft gekozen, niet tot dienst kan zijn, moet je zelf deze klant hiervan op de hoogte brengen. Breng daarna ook ThuiskappersNederland op de hoogte. Wellicht kunnen wij een collega thuiskapper wel blij maken met een nieuwe klant.
Jouw gegevens:
- De gegevens die jij door stuurt worden deels gebruikt, met jouw goedkeuring, voor jouw profiel. jouw KvK nummer, kopie of foto van jouw diploma, jouw rekeningnummer en adres worden alleen opgeslagen in ons archief. Deze gegevens komen dus niet op jouw profiel te staan.
- Voor weergave van het profiel hebben wij een duidelijke en scherpe foto nodig.
Aansprakelijkheid:
- ThuiskappersNederland.nl is alleen verantwoordelijk voor het doorsturen van de klant naar jou, wat je verder doet met de klant is voor eigen verantwoordelijkheid.
- ThuiskappersNederland.nl is niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor de diensten die jij aan jouw klant levert, dus bij klachten kan jouw klant ThuiskappersNederland.nl niet aansprakelijk stellen.
- ThuiskappersNederland.nl is niet aansprakelijk voor jouw zaken (belastingen/verzekeringen/aansprakelijkheid etc.)
- Bij ziekte, afwezigheid of annuleren van de afspraak van jouw kant of de kant van de klant dien je dit zelf op te lossen. Annuleer je zelf en kan je geen nieuwe datum plannen, geef dat dan even door aan ThuiskappersNederland. Wellicht dat wij een andere collega thuiskapper blij kunnen maken met een nieuwe klant.
- Je moet zelf in het bezit zijn van de benodigdheden voor de diensten die je aan biedt
- Je moet zelf in het bezit zijn van een vervoersmiddel om de klanten in jouw werkgebied te bereiken.
Klachten van klanten:
- Als de klant een klacht heeft dien je die netjes en persoonlijk af te handelen. Komt dezelfde klant met een klacht naar ThuiskappersNederland.nl toe en kan je niet aantonen dat je hebt geprobeerd om deze klacht netjes af te handelen, dan krijg je een waarschuwing.
- Bij de 2ewaarschuwing, als de klant na 2 of meer weken nog steeds geen oplossing heeft gekregen en weer contact opneemt met ThuiskappersNederland.nl, wordt je profiel van de website verwijderd. Je krijgt dan geen geld terug van een abonnement of van de plaatsings- en administratiekosten.
- Komt het meer dan twee keer per jaar voor dat er via ThuiskappersNederland.nl een klacht binnen komt over jou, ongeacht of je deze netjes hebt afgehandeld, dan krijg je een waarschuwing. Bij de derde klacht wordt je profiel verwijderd van de website. Je krijgt dan geen geld terug van een abonnement of van de plaatsings- en administratiekosten.
Geld teruggave:
- Bij het opzeggen van elk abonnement kan geen geld terug gegeven worden.
- De eenmalige kosten van de plaatsings- en administratiekosten kunnen niet terug gevorderd worden.
Opzeggen/non-actief:
- Je kan per direct en kosteloos je profiel opzeggen. Bij een abonnement krijg je hiervan geen geld terug.
- Ben je voor langere tijd niet in staat om nieuwe klanten aan te nemen (bijvoorbeeld bij zwangerschap, langere vakantie, ziekte/operatie etc.) en je hebt een abonnement, dan kunnen wij jouw profiel voor maximaal 2 maanden kosteloos op klantenstop zetten.
- Heb je een Free abonnement, en ben je tijdelijk niet in staat om nieuwe klanten aan te nemen, dan kunnen wij jouw profiel voor 2 maanden ‘klantenstop”zetten. Jouw profiel is dan wel zichtbaar op de website maar je krijgt geen mail en bezoekers zien dat je een klantenstop hebt. Kan je weer klanten gebruiken, dan je dat per email kenbaar maken