Voorwaarden voor je profiel

Betaling:

  • Je dient een klantenkaart aan te schaffen voordat je profiel live op de website komt.
  • Bij een abonnement moet er ook een klantenkaart aangeschaft worden. Hierop krijg je wel 50% korting. Als de kaart bijna op is en je hebt nog 1 doorverwijzing/strip over, dien je weer een nieuwe kaart aan te schaffen. Hierover wordt je tijdig geïnformeerd.
    Als je geen nieuwe kaart aanschaft zal jouw profiel op non-actief gezet worden, ook als je een half jaar of jaarabonnement hebt, zonder teruggave van je geld.
  • Als je de doorgestuurde klant, die voor jouw diensten/prijzen heeft gekozen, niet tot dienst kan zijn, kost dit alsnog 1 strip van jouw klantenkaart.

Doorverwijzing:

  • Van elke klant die op de website aangeeft dat deze door jou geholpen wilt worden en zijn/haar gegevens heeft ingevuld, krijg jij via de mail bericht met de gegevens van deze klant. Je dient binnen twee dagen (zondag uitgesloten) contact op te nemen met deze klant. Deze doorverwijzing kost je 1 strip/klant van jouw klantenkaart.
  • Zijn er klanten die al vaker van jouw diensten gebruik hebben gemaakt en jouw contactgegevens zijn kwijt geraakt en ze nemen weer via de website contact op, dan kost het doorsturen van deze klant weer een strip van jouw klantenkaart.

Doorgestuurde gegevens:

  • De gegevens die jij door stuurt worden deels gebruikt, met jouw goedkeuring, voor jouw profiel. jouw KvK nummer, kopie of foto van jouw diploma, jouw rekeningnummer en adres worden alleen opgeslagen in ons archief en met jouw goedkeuring door gestuurd naar samenwerkende organisaties zoals Pro Duo. Deze gegevens komen dus niet op jouw profiel te staan.

Je profiel:

  • Degene die als eerst een profiel aan heeft laten maken staat bovenaan de pagina van de provincie, mits je een luxe abonnement hebt.
  • Als jouw klantenkaart leeg is en je hebt nog geen nieuwe kaart aangeschaft, dan wordt jouw profiel op non-actief gezet. Schaf je binnen 14 dagen weer een nieuwe kaart aan, dan behoud je de plek die je hebt op de pagina. Ben je te laat met de aanschaf van een nieuwe kaart, dan kom je weer onderaan de pagina van jouw provincie te staan.

Aansprakelijkheid:

  • ThuiskappersNederland.nl is alleen verantwoordelijk voor het doorsturen van de klant naar jou, wat je verder doet met de klant is voor eigen verantwoordelijkheid.
  • ThuiskappersNederland.nl is niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor de diensten die jij aan jouw klant levert, dus bij klachten kan jouw klant ThuiskappersNederland.nl niet aansprakelijk stellen.
  • ThuiskappersNederland.nl is niet aansprakelijk voor jouw zaken (belastingen/verzekeringen/aansprakelijkheid etc.)
  • Bij ziekte, afwezigheid of annuleren van de afspraak van jouw kant of de kant van de klant dien je dit zelf op te lossen.
  • Je moet zelf in het bezit zijn van de benodigdheden voor de diensten die je aan biedt
  • Je moet zelf in het bezit zijn van een vervoersmiddel om de klanten in jouw werkgebied te bereiken.

Klachten van klanten:

  • Als de klant een klacht heeft dien je die netjes en persoonlijk af te handelen. Komt dezelfde klant met een klacht naar ThuiskappersNederland.nl toe en kan je niet aantonen dat je hebt geprobeerd om deze klacht netjes af te handelen, dan krijg je een waarschuwing.
  • Bij de 2e  waarschuwing, als de klant na 3 of meer weken nog steeds geen oplossing heeft gekregen en weer contact opneemt met ThuiskappersNederland.nl, wordt je profiel van de website verwijderd. Je krijgt dan geen geld terug van een abonnement of een klantenkaart.
  • Komt het meer dan twee keer per jaar voor dat er via ThuiskappersNederland.nl een klacht binnen komt over jou, ongeacht of je deze netjes hebt afgehandeld, dan krijg je een waarschuwing. Bij de derde klacht wordt je profiel verwijderd van de website. Je krijgt dan geen geld terug van een abonnement of een klantenkaart.

Geld teruggave:

  • Bij een klantenkaart kan geen geld terug gegeven worden bij het beëindigen van jouw profiel.
  • Bij het opzeggen van elk abonnement kan geen geld terug gegeven worden. Ook niet als er al vooruit betaald is voor een half jaar of een jaar.

Opzeggen/non-actief:

  • Je kan per direct en kosteloos je profiel opzeggen. Binnen 7 dagen zal je profiel van de website verwijderd worden. Je kan geen geld terug krijgen voor de teveel betaalde strippen en/of je abonnement.
  • Je kan kosteloos je profiel 2x per jaar voor maximaal 3 weken (of 1x maximaal 6 aaneengesloten weken) op non-actief laten zetten met behoud van je doorverwijzingen/strippen op je klantenkaart en de positie die je op de pagina van jouw provincie hebt. Bijvoorbeeld voor de periode dat je met vakantie gaat.
    Bij een abonnement wordt geen rekening gehouden met de weken dat je profiel op non-actief staat. Deze loopt dus gewoon door.
  • Ben je voor langere tijd niet in staat om nieuwe klanten aan te nemen (bijvoorbeeld bij zwangerschap, langere vakantie, ziekte/operatie etc.) en je hebt een abonnement, dan kunnen wij jouw profiel voor maximaal 6 maanden op non-actief zetten met behoud van je doorverwijzingen/strippen op je klantenkaart en de positie die je op de pagina van je provincie hebt.
    Op het moment dat je profiel weer live op de website geplaatst mag worden, dien je eerst €30,- plus de maandkosten van je abonnement te betalen.
    Heb je geen abonnement? Dan kunnen wij jouw profiel voor 6 maanden op non-actief zetten met behoud van je doorverwijzingen/strippen op je klantenkaart. Op het moment dat jouw profiel weer live op de website  geplaatst mag worden, dien je eerst €30,- te betalen. Hierbij behoud je niet je positie op de provinciepagina, maar wordt jouw profiel onderaan de pagina vermeld.

Intresse? Meld je dan nu aan bij ThuiskappersNederland.nl

Voorwaarden voor je profiel
5 (99.25%) 107 stem(men)